C'S communicatie coaching ::: team vorming :::
terug naar de startpagina van C'S communicatie coaching :::
C'S communicatie coaching ::: public relations :::  
 
C'S communicatie coaching ::: organisatie vernieuwing :::
C'S communicatie coaching ::: journalistieke producties :::  
 
C'S communicatie coaching ::: persoonlijke ontwikkeling :::
C'S communicatie coaching ::: in- en externe communicatie :::  
 
C'S communicatie coaching ::: ontwikkeling jongeren :::
C'S communicatie coaching ::: media training :::  
   
 
terug naar de startpagina van C'S communicatie coaching :::
 

Media training

’Begrijpen van de gestelde vraag is meer dan het halve werk’

Topsporters krijgen vaak direct na het behalen van successen, vermoeid of uitgeput, of erger nog na een onverwacht verlies of een miskleun, een microfoon met indringende vragen op zich gericht en dan …

Bestuurders van publieke instellingen, verenigingen of andere organisaties worden steeds vaker publiekelijk ter verantwoording geroepen door journalisten. Van de gedachte aan mogelijk scherpe vragen alleen al krijgen ze kippenvel.

Stichtingen met goede doelen wijzen nogal eens hun voorzitter of een ander bestuurslid als woordvoerder aan. Veelal weten ze met zo’n functie geen raad, op een optreden voor een microfoon of televisiecamera van een omroep hebben ze meestal helemaal niet gerekend. Toch wordt van de stichting passend commentaar verwacht.
 
C'S communicatie coaching ::: onze visie ::: C'S communicatie coaching ::: inhoud van de website ::: C'S communicatie coaching ::: activiteiten ::: C'S communicatie  coaching ::: onze gegevens ::: C'S communicatie coaching ::: nieuwsbrief ::: C'S communicatie coaching ::: verklarende woordenlijst :::