C'S communicatie coaching ::: team vorming :::
terug naar de startpagina van C'S communicatie coaching :::
C'S communicatie coaching ::: public relations :::  
 
C'S communicatie coaching ::: organisatie vernieuwing :::
C'S communicatie coaching ::: journalistieke producties :::  
 
C'S communicatie coaching ::: persoonlijke ontwikkeling :::
C'S communicatie coaching ::: in- en externe communicatie :::  
 
C'S communicatie coaching ::: ontwikkeling jongeren :::
C'S communicatie coaching ::: media training :::  
   
 
terug naar de startpagina van C'S communicatie coaching :::
 

Individuele coaching trajecten

Doel
Het ontwikkelen van gewenst gedrag of het opruimen van blokkades in de persoonlijke ontwikkeling.
Oriënterend gesprek
In een oriënterend gesprek stellen cliënt en coach vast welke veranderingen worden nagestreefd. Tevens wegen zij af of die veranderingen met de aangeboden werkwijze kunnen worden bereikt. Daarnaast is dit gesprek bedoeld om na te gaan of cliënt en coach vertrouwen hebben in elkaar. Het gesprek eindigt met het formuleren van één of meer globale doelen. Deze worden in het coaching traject nader geconcretiseerd.
Het traject
Het coaching traject begint met een onderzoek naar het ontstaan van overtuigingen en patronen, die het huidige gedrag bepalen. De cliënt zal ontdekken dat deze ooit effectief waren, maar dat zij nu onbewust doorwerken in zijn/haar gedrag met alle negatieve gevolgen van dien. Vanuit zo’n besef kan de cliënt nieuwe beslissingen nemen en het door hem/haar gewenste gedrag ontwikkelen.
C'S communicatie coaching ::: onze visie ::: C'S communicatie coaching ::: inhoud van de website ::: C'S communicatie coaching ::: activiteiten ::: C'S communicatie  coaching ::: onze gegevens ::: C'S communicatie coaching ::: nieuwsbrief ::: C'S communicatie coaching ::: verklarende woordenlijst :::