C'S communicatie coaching ::: team vorming :::
terug naar de startpagina van C'S communicatie coaching :::
C'S communicatie coaching ::: public relations :::  
 
C'S communicatie coaching ::: organisatie vernieuwing :::
C'S communicatie coaching ::: journalistieke producties :::  
 
C'S communicatie coaching ::: persoonlijke ontwikkeling :::
C'S communicatie coaching ::: in- en externe communicatie :::  
 
C'S communicatie coaching ::: ontwikkeling jongeren :::
C'S communicatie coaching ::: media training :::  
   
 
terug naar de startpagina van C'S communicatie coaching :::
 

 

Gemiddeld hebben zes gesprekken plaats, die circa anderhalf uur duren. Elk gesprek eindigt met een opdracht aan de cliënt ter voorbereiding van het volgende gesprek.

Tussen de eerste gesprekken is de cliënt bij wijze van oefening vooral bezig onbewuste overtuigingen en patronen achter zijn huidige gedrag te ontdekken en te herkennen. Later zijn de opdrachten gericht op het ontwikkelen van het gewenste gedrag en kan de coach, indien nodig, nieuwe inzichten en vaardigheden aanreiken.

De totale doorlooptijd is gemiddeld drie maanden.

Evaluatie en follow-up
De evaluatie vindt plaats in het zesde of laatste gesprek. Coach en cliënt trekken samen conclusies over het bereikte resultaat en besluiten welke vervolgstappen nodig zijn om de bereikte resultaten in de praktijk te borgen en verder uit te bouwen.
terug naar voorafgaande tekst
C'S communicatie coaching ::: onze visie ::: C'S communicatie coaching ::: inhoud van de website ::: C'S communicatie coaching ::: activiteiten ::: C'S communicatie  coaching ::: onze gegevens ::: C'S communicatie coaching ::: nieuwsbrief ::: C'S communicatie coaching ::: verklarende woordenlijst :::