Public relations
Goede public relations wil zeggen dat U beseft en aanvoelt wat uw gesprekspartner wil weten. Vanuit dat gevoel kunt u er voor zorgen dat uw visie goed over het voetlicht komt. Zo krijgt uw gesprekspartner een positief beeld van uw bedrijf en uw activiteiten.
U hebt veel gesprekspartners, enkele voorbeelden: In geval dat u uw bedrijf wilt uitbreiden, krijgt u te maken met overheidsinstanties. Het lanceren van een nieuw product stelt u onder meer voor de vraag hoe u hierover met uw klanten communiceert. Media spelen een wezenlijke rol in het geven van uitstraling aan uw bedrijf en uw activiteiten. |
C+S Communicatie Coaching is niet alleen actief voor het bedrijfsleven. Overheidsorganen, particuliere instellingen, sport-organisaties en verenigingen zien zich ook vaak voor de vraag gesteld hoe een boodschap naar andere of nieuwe gesprekspartners het best kan worden uitgedragen.
C+S kan u terzijde staan met haar uitgebreide netwerk van contacten bij lokale en regionale overheden, media en andere organisaties.
|